Horoz Lojistik, Üst Üste 3. Kez ‘Kusursuz Müşteri Deneyimi’ Ödülüne Layık Görüldü

featured
Paylaş

Bu Yazıyı Paylaş

veya linki kopyala

Türkiye’nin lider lojistik firmaları arasında yer alan Horoz Lojistik, müşteri memnuniyetini önceliklendirme ve üstün hizmet kalitesi sayesinde Şikayetvar A.C.E. Ödülleri’nde “Kusursuz Müşteri Deneyimi” kategorisinde üçüncü defa ödül kazandı.

Şikayetvar’ın düzenlediği ve Türkiye’deki müşteri memnuniyeti düzeylerini belirleyen tek platform tarafından organize edilen A.C.E. Ödülleri, 19 Şubat Pazartesi günü İstanbul’daki Mandarin Oriental Bosphorus’ta gerçekleştirildi. Bu özel gecede, mükemmel müşteri deneyimi sağlayan firmalar ödüllendirildi ve katılımcılar unutulmaz anlar yaşadı.

Horoz Lojistik, müşteri memnuniyetine adanmış çabaları ve etkin şikayet yönetim sistemi ile bu yıl yine dikkat çekti. Firma, müşterilere değer veren tutumu ve sürekli gelişim gayretleri ile A.C.E. Ödülleri’nde bir kez daha övgü aldı. Şikayetvar’ın her yıl 1.5 milyonu aşkın anket sonucuna ve Müşteri Deneyim Endeksi araştırmasına göre Horoz Lojistik, sektöründe gösterdiği üstün başarı ile ödüle layık görüldü.

Horoz Lojistik, A.C.E. Ödülleri’nde arka arkaya üçüncü defa “Kusursuz Müşteri Deneyimi” ödülüne layık görülerek, alandaki öncü rolünü ve sektör liderliğini bir kez daha ispatladı. Müşteri memnuniyetine olan sarsılmaz bağlılığı ve müşteri merkezli hizmet yaklaşımı sayesinde, firma sektördeki lider pozisyonunu koruyarak ilerlemeyi hedefliyor.

Horoz Lojistik, Üst Üste 3. Kez ‘Kusursuz Müşteri Deneyimi’ Ödülüne Layık Görüldü

Bültene Abone Olun

Lojistik sektör haberlerine ilk önce ulaşmak için bültenimize abone olun.

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Giriş Yap

intralojistik ayrıcalıklarından yararlanmak için hemen giriş yapın veya hesap oluşturun, üstelik tamamen ücretsiz!