Orta Koridor ve Türkiye’nin Stratejik Konumu
Türkiye’den başlayıp Orta Asya ve Çin’e kadar uzanan tarihi İpek Yolu rotasını kapsayan Orta Koridor, günümüzde de ticarette stratejik bir öneme sahiptir. Türkiye, coğrafi konumu ve gelişmiş altyapı olanaklarıyla Orta Koridor yolunun en önemli oyuncularından biridir.
Kamion: Dijital Lojistik Platformu ve Uluslararası Taşımacılık
Doğru yükü, doğru araçla, doğru zamanda buluşturan dijital lojistik platformu Kamion, uluslararası kara taşımacılığı hizmetiyle şirketlere yurtdışı lojistik çalışmalarında destek olmaktadır. Özellikle Orta Koridor’daki taşıma maliyetlerinin azalmasına ve operasyonların daha verimli ve karlı bir şekilde yönetilmesine olanak tanımaktadır.
“Ciromuzun yüzde 30’unu uluslararası taşımacılıktan elde ediyoruz”
2023 yılı cirosunu bir önceki yıla göre 4’e katlayarak büyüten Kamion’un Kurucusu Berkay Adlım, uluslararası kara taşımacılığına başlamalarına ilişkin şunları söyledi: “Kamion olarak, Orta Koridor’u da beslemek adına uluslararası kara taşımacılığına adım attık. Şu anda mevcut müşterilerimizin yüzde 20’sinin uluslararası yüklerini taşıyoruz. Yakın zamanda başlamamıza rağmen bugün ciromuzun yüzde 30’u uluslararası taşımacılıktan geliyor. Müşterilerimize verim, görünürlük ve kontrol kazandıran taşıyıcı ağımız ve dijital lojistik altyapımızı sürekli büyüterek hizmet kalitemizi artırmayı hedefliyoruz. Ayrıca, uygulamamızda yer alan tüm şirketler, 7/24 Telefon Desteği ile her an her yerden ekibimize ulaşarak destek alabiliyorlar.”
Yükü olmayan kamyonların ekonomiye ve çevreye verdiği zarara dikkat çeken Adlım, “Ürün geliştirme uzmanlığımız, operasyonel mükemmeliyete verdiğimiz önem ve güçlü ekip kültürümüzle ilerleyen dönemlerde farklı sektörlerde büyümeyi sürdüreceğiz” dedi.